2014. június 5., csütörtök

Amerikai palacsinta

Imádom ezt a finomságot, akár reggelire, akár ebédre, akár desszertnek. Gyorsan megvan, és persze nagyon-nagyon finom, és még jól is variálható.

Szerintem ez a palacsinta gyümölcs nélkül nem ér semmit. Gondoltam, megosztom veletek az én receptemet, ahogy a legjobban szeretem, nagyjábóli mennyiségekkel, hogy utána szabadon szárnyalhasson a kreativitás.

1 nagyobb túlérett banán összenyomodva
1 normál méretű alma lereszelve
csipet só
 2 csomag vaníliáscukor
1 ek. sima cukor (de ez ízlés szerint lehet több is, kevesebb is)
1 csomag sütőpor
3 ek olvasztott vaj/margarin
3 tojás
tej
liszt

Ezeket a hozzávalókat úgy  keverjük össze, hogy a palacsintatésztánál kicsit sűrűbb masszát kapjunk. Közepesen forró teflonserpenyőben sütjük mindkét oldalát, ügyelve arra, hogy ne száradjon ki a tészta. Én áfonyalekvárral szeretem a legjobban.
Ti szoktátok készíteni???

3 megjegyzés:

  1. Ezt biztosan ki fogom próbálni, régóta szerettem volna hasonlót késziteni :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom az amerikai palacsintát, és szerintem is gyümivel az igazi :)

    VálaszTörlés
  3. Sabra, mindenképpen próbáld ki, érdemes!
    Megaera, ez így van:)!

    VálaszTörlés