2014. május 21., szerda

Egy kis tavasz a körmökön


Ahogy kutakodtam a körmös dobozomban valami vidámságra vágyva, egymás mellé keveredett három lakk. Gondolkoztam, hogy akkor melyik kettő megy jobban egymáshoz, hogy átmenetes manit készítsek, míg végül úgy döntöttem, hogy már nem is olyan rövidek a körmeim, belefér három színnel is. 

Tavaszi lélekfiatalító vidámságra vágytam, de nem akartam, hogy nagyon rikítsanak a körmeim, így kihagytam a fehér réteget és alaplakkra szivacsoztam fel a színeket, barackot, liláskéket és türkizt. Kicsit unalmasnak éreztem a végeredményt, így előkaptam a legújabb fedőlakkomat, amit egy újsághoz adtak ajándékba, és azzal dobtam fel az összhatást. 

Gondolkoztam azon, hogy hasonló manit láttam már valahol neten, de egyszerűen nem emlékszem, hogy hol, és igazából ez akkor tudatosult, mikor már a fotókat néztem vissza. Nagyon durva, hogy hogyan inspirálódik az emberi elme, elraktározza, amit látsz, és egyszer csak előhívja, és nem is biztos, hogy realizálod, hogy ez nem a világ legújabb újdonsága, amit épp akkor fedeztél fel. Ettől függetlenül hosszú ideje ez a kedvenc manim, amit nagyon-nagyon imádtam viselni. 

 Lámpafénynél
A felhasznált lakkokról is néhány szót: 
A L'Oreal 306-os barack színű lakkját mostanában nagyon sokszor veszem elő, olyan kis peachy. Ez került a körömágyamhoz. 

A középső réteghez az OPI Such a Budapest, az első OPI lakkom használtam. Fura, de a felhasznált lakkok közül ez fed a legnehezebben, így kicsit szenvedtem vele, ám a végeredmény kárpótol minden alkalommal, amikor használom. 
  

 Árnyékban

A harmadik lakk a körömvégeken egy már nagyon vágyott darab, az NYC kis csodája. Mióta megláttam valamelyik blogon, csak idő kérdése volt, hogy beszerzem. Múlt héten épp nagyon rossz passzban voltam, kellett egy kis örömadag, és még akciós is volt, hát landolt a kosárban. 
Napfényben
A fedőlakkot az In Style magazinhoz kaptam ajándékba, és egy gyönyörű holo csillámos OPI az Oz kollekcióból, a Which is witch. Nagyon sokszor használom mostanában, de nem hiszem, hogy egyhamar a végére érek. Már egy rétegben is csodás, itt is úgy láthatjátok. 

Hogy tetszik? 

5 megjegyzés: