2014. április 26., szombat

Pet'la Plate első teszt

Petra az első magyar lány, aki saját tervezésű nyomdapalettáival bolygatta meg a Beauty, azon belül is a körömlakkos magyar blogvilág békéjét. Szerencsés voltam, hiszen én is kaphattam a tesztlemezek közül egyet, nevezetesen a Peacock névre hallgatót. Le is teszteltem azonmód, most mégsem ezt a bejegyzést olvashatjátok (ne aggódjatok, jövő héten jövök vele, hosszú lesz, részletes és remélhetőleg hasznos is).

Úgy gondoltam, hogy elsőként a legautentikusabb módon fogom nektek bemutatni a palettát. Petra azzal "dicsekedett", hogy ez a lemez tökéletes a kezdők számára, így megkértem húgomat - aki eddig még soha nem látott élőben és nem is használt körömnyomdát - hogy próbálja ki.

Odaadtam neki minden kelléket és elmondtam neki, hogy hogyan is működik, majd kezembe vettem a fényképezőt és persze nagyokat nevettem. Figyelem, sok kép következik.

 Itt még a kiindulási állapot látható. mikor elmondom huginak, mi is lesz a dolga.

 Lakkozás egy rétegben.
 Azért kell a két réteg.

 Az első nyomdás minta. Vicces volt, mert szépen elmondtam, hogy a nyomdáról görgető mozdulattal helyezzük a körmünkre a mintát, de azt nem, hogy nem fentről lefelé, hanem oldalirányban.

 Újratervezés
 Közben öcskös is beszállt, persze nem a saját körmeivel...
 A kész manikűr.
 Munka közben...

Hugi tapasztalatai összefoglalva: hű, ez milyen király, én is akarok ilyet, máskor is, még egyszer, jaj de kevés a körmöm és mennyi az ötlet, egyszóval a kezdők körében számíthatunk akkut nyomdainger fertőzésre, amennyiben birtokunkba kerül ez a lemez, hiszen mint láthatjátok, elsőre is szuper manikűr készült a segítségével.



5 megjegyzés:

  1. Én is akarok ilyet, nagyon jó ez a lemez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem Meskán még találhatsz, keresd a Pet'la plate név alatt!

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Hugi vette nyugati aluljáróban:).

      Törlés
    2. oh...azt hittem végre van más lelőhely, de akkor nincs, mert én is ott szoktam venni.....nekem is megvan az a kék!! :-)

      Törlés