2014. március 12., szerda

Ismerjük meg egymást tag

Hozzám is elért ez a díj/tag Mazsola jóvoltából, és én nagyon örültem és hálás vagyok neki, mert attól féltem, kimaradok, de nem, egyszóval köszönöm!!!
 
A feladatok:
1.Linkeld be azt az embert a blogodba , aki kipécézett .
2.Ossz meg magadról hét dolgot,akár különleges , akár hétköznapi.
3.Pécézz ki hét embert,nevezd meg,és linkeld be őket a blogodba.
4.Értesítsd őket a kipécézésről a hozzászólásban a blogukon.
 
  1. Imádok egyedül kávézni egy kávézó, cukrászda teraszán, de még akár a Mekiben is, ha az ablakon át simogat a napsütés. Ezt mindig olyan felnőttes dolognak tartottam, és annak ellenére szoktam csinálni, hogy nem szeretem kimondottan a kávét és csak kamukávét iszom. 
  2. Nem vagyok elégedett az életemmel, és ez főként annak köszönhető, hogy egész életemben szegény voltam, függtem valakitől anyagilag, aki ezt általában az orrom alá is dörgölte. Így 26 évesen még sosem éreztem magam igazán szabadnak és önállónak, és sajnos ez nem is látszik egyelőre változni, akármennyire is próbálkozom.
  3. 3 diplomám van, mindhárom más területről. Igazából szeretnék még tanulni, legalább egy szakmát (szakács vagy műkörmös, és ha lehetőségem lenne rá, simán csinálnék még egy diplomát egy  negyedik területről, szívesen lennék mondjuk gépészmérnök.)
  4. A Lina nevet apukám adta nekem, amikor még kislány voltam, mindig azt kérdezte, mi van Lina. Innen a blogos mailcímem is. Egyébként Tímeának hívnak. Ezt a nevet pedig az Aranyember című regény után kaptam, pontosabban a film és regény alapján. Apa imádta a könyvet, anya pedig szépnek találta a színésznőt, aki a szerepet játszotta filmen. Ha fiú lettem volna, akkor Miklós lettem volna. Örülök, hogy nem így történt, mert imádom a nevemet, és ha egyszer férjhez is megyek, biztosan nem változtatom meg. Elvileg nem is szabadna, hiszen nomen est omen, és ha felveszed valaki nevét, akkor a sorsát is magadra veszed, és elnyomod a saját sorsodat. Ezt egy kolleganőm mondta, aki Mária, de senki nem szólítja a rendes nevén, mert még gyerekkorában ráragadt, hogy Piros. Ö is imádja mindkét nevét. 
  5. Álmodozó típus vagyok. Ezernyi tervem van, de valahogy sosem jutok el a megvalósításig.
  6. Vidéki lány vagyok, és bár most Pécsett élek, szeretnék egyszer visszaköltözni Zalába, egy kis faluba egy gyönyörű házzal és kis kerttel. Persze mindezt csak az után, hogy éltem egy kicsit külföldön. Nagyon nem szeretem Pécset.:(
  7. A végére egy blogos: egy gasztroblog hatására kezdtem el blogolni, és az első blogom gasztro témájú volt. De aztán szűknek bizonyult a tematika és elkezdtem másról is írni (kézműves cuccok, gyakorlatilag DIY). Aztán jött Isabella, aki hatására meg elkezdtem körmöt festeni, ebből lett egy körmös blog. Végül rájöttem, hogy mindegyik blog én vagyok, és összevontam a hármat, és még kiegészítettem ezzel-azzal, és így jött létre a raindropsinsunshine. 
Köszönöm, hogy végigolvastátok, vigyétek nyugodtan tagként szabadon, ha még nem töltöttétek ki, és linkeljétek be kommentbe:)!

1 megjegyzés: