2013. szeptember 23., hétfő

Ékszertartó csinosítása 1 - nyakláncok

Egy nagyon egyszerű, de látványos DIY-t hoztam, ami egyben a hogyan tárolom a cuccaimat bejegyzéssorozat első részének is olvasható.

Bevallom, nekem a legegyszerűbb és legjobban bevált módszer a nyakláncok látványos elhelyezésére az ősrégi trükk, a parafatábla. Hogy ne legyen olyan sivár, kicsit feldobtam, ami alig került pénzembe, és mégis a szobám egyik leghangulatosabb berendezése lett.

Amire szükségem volt: egy dekoratív, a szobám berendezéséhez tökéletesen passzoló csomagolópapír (itt két lehetőség van, vagy olyan papírt választ az ember lánya, ami nagyon szép, mintás, megy a szoba hangulatához, de sajnos az ékszerek nem érvényesülnek rajta annyira, vagy pedig egy egyszerű, akár egyszínű, letisztultabb designt, és akkor az ékszerek fogják a látványt meghatározni - egyébként ez a praktikusabb), egy sniccer vagy olló, és persze színes rajzszögek.
 A kiindulási állapot, a nyers parafatábla. Első lépésként a csomagolópapírt ráhelyeztem a táblára és méretre vágtam, ami annyit jelentett, hogy pár milis ráhagyásokat hagyva szépen körbevágtam a tábla belsejét sniccerrel.
 Ezt követően a papírt beletűrtem a szélek alá, majd rajzszögekkel rögzítettem a sarkait, és az oldalak közepét.
  Itt egy közelebbi kép is. Ezek után nem volt már más dolgom, minthogy a maradék rajzszöget tetszőlegesen beleszúrkodtam a táblába (két sorban, kb. cikkcakk vonalban), és felakasztottam a nyakláncokat.

Mutatok képet az eredményről:






 Persze aztán felállítottam a táblát a fal mellé, az íróasztalom fölé, szóval nem az ágyon fekszik, de így egyszerűbb volt fényképezni.

Ti hogy tároljátok a nyakláncaitokat?



1 megjegyzés:

  1. De gyönyörű a csomagolópapír! Sok szép nyakláncod van. Én már két éve nem hordok az aranyláncomon kívül más nyakláncot, az a kevés meg, ami van, jól elfér a fiókomban.

    VálaszTörlés