2013. július 1., hétfő

Born Pretty kívánságlista

Rátaláltam a Born Pretty Store oldalára, és azóta nem tudok lekattani róla, komolyan mondom, függőséget okoz. Persze frissdiplomás munkanélküliként egyelőre csak vágyakozhatom az apróságok után, megvenni meg majd az első fizetésből (? ha tudnátok, milyen hosszú az első fizetésből megveendő dolgok listája....).

Szóval hoztam néhány képet, linkkel, rövid kommenttel. Nektek melyik tetszik? És van első fizetéses listátok?

 Körömnyomda-paletta C4 számkóddal: Mostanában nagyon rákaptam a körömnyomdára, egyszerűen szép eredményt lehet vele elérni, főleg az egész körmös mintákkal. Gyakorolnom persze kell, és egy ilyen palettával gyakorolnék is szorgalmasan:).
 Világítós strandpapucs: Megrögzött strandpapucs-gyűjtő vagyok, szeretek mezítlábazni egész évben, és hogy a családtagok se kapjanak sikítófrászt a felfázás miatt, ebbe egyszerűbb és kényelmesebb belepattanni. A Born Prettys meg még világít is, szóval nekem telitalálat:).

 Színváltós körömlakkok: Igazából innen ez a két árnyalat nagyon nyerő, alapból pedig, pont mint a holo, vagy baltic sand lakkok, nem tetszik az alapgondolat. Ki érti ezt? 
 Hajszínező kréta: Kell ezt magyarázni? Akinek fesztiválütemre dobban a szíve, úgyis érteni fogja, miért must have ez a darab:)
 És végül a nagy sláger, szigorúan a fekete-sötétlila-sötétkék-zöld vonalon mozogva, a holo körömlakk.

2 megjegyzés:

  1. Holo lakk *.* amúgy az a kréta nagyon érdekel, még nem is láttam. Tényleg jó oldal, bár én még nem rendeltem onnan semmit.

    VálaszTörlés
  2. Na én pont a héten adtam le a Born Pretty-n a rendelésemet. A holo lakk kötelező darab, de én nem voltam ennyire merész, a nude színt választottam. :D

    VálaszTörlés