2013. július 5., péntek

Alverde táska a dm-ben

Tegnaptól él az akció, hogy 50 DM pontért kiváltható az alverde táska, és mivel én úgysem vagyok nagy kuponmániás, úgy döntöttem, inkább erre "költöm" a pontjaimat. A közeli DM-ben nagyon rendes eladók dolgoznak, hagyták, hogy kedvemre tapizzak, és mivel két különböző "textúrát" éreztem, rögtön két táskát is magamévá tettem.
Lássuk, mi lapult a csomagokban:
 Itt még becsomagolva, amúgy ha kicsit felfordítjátok a boltban, bele lehet ám lesni, már ha hagyják. Nekem ez sajnos csak későn jutott eszembe...

 Nah itt meglepődtem, nem kicsit. Ez az első ilyen kiváltós dolog, és én meg voltam róla győződve, hogy a benne lévő termékminták Alverde minták lesznek. És igen, bevallom, csalódott vagyok, mert reméltem, hogy olyan Alverde dolgok potyognak majd ki, amikkel a márkát tesztelhetem. Nem is értem, miért nem inkább DM táskának hívják, így nagyon csalóka:S.

 Maga a táska baromi jó, masszív. Amúgy is imádom az ilyen táskákat, meg lehet őket pakolni, nem szakadnak le, és még szépek is. Költözéshez jól fog jönni! A táska két oldalára különböző minta lett nyomtatva, nekem mindkettő tetszik. 
 Ezek a mini kiszerelésű (75ml) 2 in 1 samponok öcskösnek jól fognak jönni a Balatonra, bár kicsit sajnálom, hogy egyformák, de hát úgysem én használom.
 Ezeket mindenképp kipróbálom, régóta kacsingatok a márka arckrémei felé, a normál bőr stimmel, a száraz annyira nem, meglátjuk, hogy teljesít.
 Kuponok: ezek azok, amiket nem valószínű, hogy felhasználok, lehet, hogy majd elajándékozom a családban. Azért álljon itt, mire mennyi: 
Márkajoker: 25% minden Astor termékre. 
Oral B hosszú és fura nevű fogkefe: 25%
Schwarzkopf Color Mask tartós hajfesték: 25%
Signal fogkrém: 25%
BioCo szőlőmag tabletta: 25%
Aquafresh Interdental fogkefe: 25%
Discret tisztasági betét: 25%

 Lactovit tusfürdő termékminta laktózzal: erről a márkáról vagy termékről semmit nem tudok, de mindenképpen ki fogom próbálni.
 Szórófejes parfümminta, Antonio Banderas nem túl előnyös frizurájával a The Golden Secret illatban, ezt majd pasas kipróbálja és nyilatkozik róla.Amúgy ez is változó termék, csak az én formám ilyen fantasztikus, hogy ebből is két egyforma parfümöt sikerült kifognom:)
A legnagyobb csalódás viszont ez volt: a változó termékek, az Essence breaking dawn kollekciójából. Nálunk a DM-ben ilyet nem lehet kapni, ezért kicsit meg is lepődtem, főleg, mert már rég lejárt ez a trendkiadás. Sokkal klasszabb lett volna egy Alverde rúzs, akármilyen színben, és a csillámló púder sem a szívem csücske, még ha gyakorlatilag ingyen is volt.
Összességében nekem megért 50 pontot, bár tényleg nem értem az Essence teljes értékű termékeket (vagyis de, nem tudták másképp elsózni ezt a trendkiadást, nagy bukta volt), legalább körömlakk lett volna, vagy pirosító, de nem volt olyan szerencsém.
Nektek hogy tetszik a csomag? Kiváltjátok? Mi lapult a tiétekben?

6 megjegyzés:

  1. Én is kiváltottam nemrég, lett is belőle bejegyzésem. Nekem is hasonlókat rejtett, Garnier sampon minta, Garnier arckrém minta, Lactovit minta, egy csajos parfüm minta meg egy ,,ajakdúsító" Essence szájfény :)

    Díjat kaptál tőlünk:
    http://sunshineandglamour.blogspot.hu/2013/07/ujabb-dij.html :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:D. Néha olyan érzésem van, mióta megújult a blog, hogy csak magamnak írogatok, de olyankor mindig jön egy ilyen örömteliség, és az csudijó érzés!!!:)

      Törlés
  2. Hát ez tényleg csalódás, de azért lehet, hogy kiváltom, nagyon tetszik maga a táska. Még a vámpíros szarságok is jöhetnek (csak az arany rúzs ne), de a többi nekem rohadtul nem kell, még a kuponok sem... ez így elég gáz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, kicsit olyan olcsó húsnak híg a leve, de anya már bejelentkezett az egyik táskára, szóval azért lesz hová tenni:).

      Törlés
  3. Azért nem jártál olyan rosszul!Én örültem volna a samponnak és a púdernek is még ha csillámló is. Az enyémben is férfi parfüm volt (bár nem ez), ami páromnál landolt. A táskának örülök a legjobban, nagyon praktikus és a hosszú füle ellenére egész kényelmes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is az, hogy nem örültem, hanem nagyobb elvárásaim voltak, és aztán jött a csalódottság. Végül azért mindennek meglett a helye, de néztem, mások borotvát meg körömlakkot kaptak, azt azért jobban tudtam volna hasznosítani:).

      Törlés